شهر مفتول

ساخت وبلاگ

مفتول به رشته سیم هایی گفته می‌شود که باریک بوده و از جنس فلز هستند. ضخامت این سیم‌ها بسیار کم است. از این رو کاربردهای خاص خود را دارند. در صنعت به سیم خشکی که تحت کشش قرار گرفته باشد مفتول گفته می‌شود. مفتول‌ها دارای انواع مختلفی هستند و کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارند. انواع مفتول شامل مفتول سیاه، مفتول گالوانیزه، مفتول مسوار، مفتول استیل و فنر است. به منظور خرید انواع مفتول لازم است با سایر مشخصات و ویژگی‌های هر یک آشنا شوید. شهر مفتول به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع صنایع مفتولی تولیدکننده مفتول گالوانیزه، مفتول مسوار و سیم آرماتوربندی است. به منظور خرید و فروش و استعلام قیمت هر یک از محصولات با ما همراه باشید.

قیمت خرید مفتول مسوار

یکی از انواع مفتول‌های پرکاربرد، مفتول مسوار است. به منظور تولید این محصول سطح آن را از هر نوع آلودگی و چربی پاکسازی می‌کنند. روش پاکسازی آن نیاز است با دقت و تخصص کافی انجام شود. چرا که در صورت ماندن زره‌ای آلودگی در سطح این مفتول، در روند تولید و کاربرد اختلال ایجاد می‌شود. در این مفتول از مقدار زیادی مس استفاده می‌شود. به همین دلیل به آن مسوار می‌گویند. در این محصول عناصر فسفر، کربن، سیلیسیوم، منگنز و گوگرد یافت می‌شود. این محصول به سه صورت کلاف، شاخه‌ای و قرقره تولید شده و عرضه می‌گردد.

به منظور تولید این مفتول لازم است سیم‌ها با قطر لازم تحت کشش قرار گیرند. سطح آن توسط مواد مخصوص پاکسازی می‌شود. در آخر پس از چربی‌زدایی کامل و لکه برداری به منظور جلوگیری از زنگ زدن، روکش آن با سولفات مس انجام می‌شود. از مفتول مسوار در صنایع مختلفی اعم از صنایع مفتولی، صنعتی، ریلی، خانگی، بسته‌بندی، یخچال‌سازی، کابینت‌سازی و… استفاده می‌شود. به منظور اطلاع از قیمت خرید مفتول مسوار با شهر مفتول در ارتباط باشید.

قیمت خرید سیم سیاه یا مفتول آرماتوربندی

مفتول سیاه یا سیم آرماتوربندی ،  به صورت مفتول آنیل شده نیز شناخته می‌شود. کاربرد این محصول در صنایع بسته‌بندی، قالب بندی، ساخت انواع مفتول گالوانیزه، آرماتوربندی و… رایج است. به منظور تولید این محصول میلگرد کلاف که 5.5 تا 8 میلی‌متر باشد را در دمای 800 تا 900 درجه سانتی‌گراد قرار می‌دهند. در واقع طی روش نورد سرد تولید می‌شود و در دستگاه‌های کشش به 1.2 الی 6 میلی‌متر تبدیل می‌شوند. در نهایت در کلاف‌های 15 الی 20 کیلویی دسته‌بندی شده و در کوره آنیل تحت حرارت قرار می‌گیرند.

از مفتول سیاه یا سیم آرماتوربندی در موارد مختلفی استفاده می‌شود. این محصول به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. به طور کلی استفاده از آن در مواردی همچون آرماتوربندی، قالب‌بندی، بسته‌بندی کشاورزی، عایق‌بندی و نجاری رایج است. قطر مفتول مورد نظر برای ساخت آن به کاربرد و میزان نیرویی که باید تحمل کند بستگی دارد. از خواص اصلی آن شامل خاصیت انعطاف‌پذیری بالای آن است. این مسئله سبب سهولت کار با آن می‌شود. استفاده از مفتول سیاه به دلیل خواصی که دارد بسیار رایج است. به منظور اطلاع اطلاع از قیمت خرید سیم مفتول سیاه با شهر مفتول تماس بگیرید.

قیمت خرید مفتول گالوانیزه

در میان مفتول‌های دیگر، مفتول گالوانیزه سفید کاربرد بالایی دارد. مفتول گالوانیزه نوعی سیم است. به منظور تولید این محصول فولادی که فاقد هر گونه اکسیژن و چربی باشد را در محوطه‌ای قرار می‌دهند. این محوطه وانی پر از فلز روی است که به حالت مذاب هستند. این کار سبب می‌شود تا پوششی مقاوم روی این مفتول اییجاد شود. در نتیجه مفتول گالوانیزه در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی خواهد داشت. همین ویژگی این محصول را به یک مفتول پرطرفدار تبدیل کرده است.

مفتول گالوانیزه به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که شامل مفتول گالوانیزه سرد یا گرم است. استفاده از سیم مفتول گالوانیزه سبب جلوگیری از زنگ‌زدگی، مقاومت بالا در برابر آسیب، مقاومت در برابر آتش، مقروت به صرفه بودن و… می‌شود. از مفتول گالوانیزه به منظور حصارکشی و محافظت از محوطه استفاده می‌شود. چرا که مقاومت بسیار بالایی دارد. همچنین در ساختمان‌سازی برای اتصال مصالح در برخی مواقع استفاده می‌شود. برای اطلاع از قیمت خرید مفتول گالوانیزه به لینک موردنظر مراجعه کنید.

به منظور خرید انواع توری، انواع تیرچه  ، اطلاع از قیمت خرید تیرچه کرومیت و تیرچه بتنی، واتراستاپ، پشم شیشه، الکترود جوشکاری و… با شماره 02137556 در ارتباط باشید و یا به سایت شهر مفتول مراجعه کنید.

 

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : تیرچه , مفتول گالوانیزه , سیم آرماتوربندی , الکترود جوشکاری , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 54 تاريخ : يکشنبه 30 / 7 ساعت: 18:33

 

 

انواع توری پرسی، گابیون و توری مرغی، در دسته توری‌های فلزی قرار دارد. انواع توری فلزی اعم از توری فرنگی، توری حصاری، توری سرندی و… را می‌توانید از مرکز تولید انواع محصولات مفتولی شهر مفتول خریداری نمایید. توری‌ها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، در موارد خاصی استفاده می‌شوند. در این بخش قصد داریم در مورد قیمت توری پرسی ، گابیون و مرغی و قیمت آن‌ها در شهر مفتول صحبت کنیم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با مشخصات و قیمت این سه توری آشنا شوید.

قیمت انواع توری فلزی

توری فلزی نوعی شبکه فولادی است. ساختار این شبکه سیم است که بر روی هم قرار گرفته و با کشش ورق فولادی ساخته می‌شود. سیم مفتول‌های تشکیل دهنده توری فلزی ممکن است از نوع ساده و آجدار باشد. توری فلزی در انواع ورقه‌ای و رولی وارد بازار می‌شود که نوع ورقه‌ای آن انعطاف ندارد.

توری‌های فلزی در اندازه چشمه و ضخامت سیم مفتول‌های متفاوتی ساخته می‌شوند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. توری فلزی، در برابر سایش دارای مقاومت بسیار خوبی است. این مسئله نیز به درصد کربن موجود در آن بستگی دارد.

قیمت توری گابیون

یکی از انواع توری‌های موجود در شهر مفتول، توری گابیون است. توری گابیون در واقع به توری هایی گفته می‌شود که حالتی شش ضلعی دارند. ساختار توری گابیون فولاد ضد زنگ و گالوانیزه است. این توری معمولا در جاده‌ها و به منظور جلوگیری از ریزش سنگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. نام دیگر توری گابیون، توری سنگی است. چرا که شبیه به قفس بوده و داخل آن با سنگ ریزه، بتن، ماسه و یا خاک پر می‌شود. در ساخت و ساز از این توری برای پایداری شیب و محافظت در برابر فرسایش مورد استفاده قرار می‌گیرد. به منظور استعلام قیمت توری گابیون با شهر مفتول در ارتباط باشید.

ویژگی های توری گابیون

·         دارای نقاط تقاطع در شش گوشه سیم مش

·         دارای پیچ و تاب دوگانه برای ایجاد مقاومت بهتر

·         دارای سیم‌های تقویت کننده

·         دارای دیافراگم در بخش پایه به عنوان مقاومت در برابر تغییر سازه و تقویت بیشتر

کاربرد توری گابیون

·         قابل استفاده در مسیر سد و رودخانه به منظور جلوگیری از طغیان آب

·         دارای کاربرد تزئینی در نمای منازل و ویلاها

·         قابل استفاده در کنار جاده‌ها برای جلوگیری از ریزش کوه و سنگ

قیمت توری مرغی

ساختار اصلی توری مرغی، به شکل سوراخ‌های شش ضلعی است که از مفتول هایی با ضخامت 0.4 تا 0.7 ساخته می‌شود. توری مرغی و توری فرنگی شباهت زیادی بهم دارند. معمولا توری مرغی هایی که در ایران تولید می‌شود دارای کیفیت بسیار بالاتری از توری‌های خارجی است. از این رو قیمت توری مرغی ایرانی بیشتر است. چرا که روش تولید توری مرغی ایرانی به صورت گالوانیزه گرم بوده اما نوع خارجی آن گالوانیزه سرد است.

روش تولید توری مرغی

به طور کلی توری مرغی به دو روش تولید می‌شود که به شرح زیر است:

روش دستی

اولین روش تولید توری مرغی روش دستی است. در این روش توری‌ها به صورت دستی به یکدیگر بافته می‌شو.ند. مفتول‌های گالوانیزه دور قالب پیچیده و فرم می‌گیرند. در نتیجه این مفتول‌ها بهم بافته می‌شوند. هر دو طرف توری توسط پیچ گوشتی محکم شده و در نهایت به صورت رول در می‌آید.

روش خودکار

در این روش توری مرغی توسط دستگاه ساخته می‌شود و روی آن روکش قرار می‌گیرد. مفتول‌ها وارد دستگاه شده و بافته می‌شوند. در نهایت به صورت چشمه‌های شش ضلعی در می‌آیند.

کاربرد استفاده از توری مرغی

·         از این توری به منظور ایجاد استحکام در سقف استفاده می‌شود.

·         برای زیر سازی کاشی، سرامیک و موزاییک از این توری استفاده می‌شود.

·         جهت ایجاد استحکام در گچ‌کاری دیوار نیز استفاده می‌شود تا از ترک خوردن دیوار جلوگیری شود.

·         به منظور حصارکشی اطراف پرنده‌ها توری مرغی کاربرد دارد.

·         در فضاهای صنعتی و عمرانی نیز استفاده می‌شود.

قیمت توری پرسی یا توری مشبک

از جمله دیگر توری‌هایی که می‌توانید با قیمت و کیفیت مناسب از شهر مفتول تهیه کنید، توری پرسی است. توری پرسی در واقع نوعی سیم مفتول است. تار و پود‌های این توری به صورت عمودی و افقی در هم بافته می‌شوند. در محل اتصال این توری‌ها بهم نیز از هیچ نوع جوشی استفاده نمی‌شود. چشمه‌های توری پرسی ممکن است به صورت مربع و یا مستطیل باشد. سیم مفتول‌هایی که برای ساخت این توری استفاده می‌شود معمولا 2 تا 6 میلی‌متر ضخامت دارد.

کاربرد توری پرسی چیست؟

توری پرسی دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر خراش است. بنابراین از این توری به طور گسترده در صنعت و همچنین ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. به طور کلی کاربرد توری پرسی به شرح زیر است:

1.      از توری پرسی در ساخت قفس حیوانات، مش‌بندی و ساختمان‌سازی استفاده می‌شود.

2.      از این توری به صورت شبکه جوشی در حفاظ بندی درب و پنجره استفاده می‌شود.

3.      در فوندانسیون کف نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

4.      این توری دارای استحکام زیادی بوده و قیمت مناسبی نیز دارد. از این رو به صورت ورق‌هایی در داخل قالب‌های پروفیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت انواع توری پرسی ، گابیون و مرغی در شهر مفتول

به منظور استعلام قیمت توری مرغی ، توری پرسی، گابیون، حصاری، انواع مفتول گالوانیزه ، اسپیسر، واتر استاپ، پشم شیشه و… در شهر مفتول با کارشناسان این مجموعه از طریق تماس با شماره 02137556 در ارتباط باشید.

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : توری پرسی , توری گابیون , توری مرغی , مفتول گالوانیزه, نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 56 تاريخ : چهارشنبه 26 / 7 ساعت: 18:25

 

 

ساختمان سازی  جز پروژه های پیچیده اما به ظاهر ساده است که برای شروع کار به مصالح زیادی نیاز دارد. این مصالح از جنس های مختلفی تولید شده اند .  تیرچه بتنی و  تیرچه کرومیت  از مهم ترین مصالح در ساخت و ساز به شمار می روند که هر یک دارای انواع مختلف و روش تولید خاصی هستند. هریک از مصالح ساختمانی مربوط به ساخت قسمتی از ساختمان هستند که در واقع عدم وجود هریک از این مصالح باعث ناقص شدن روند ساخت می شود. به عبارتی در ساختمان سازی مصالح و قطعات فلزی و غیر فلزی زیادی دست به دست هم می دهند و روند کار ساختمان را پیش می برند. یکی از این مصالح فلزی میلگرد ساده یا میلگرد A1 است.

میلگرد ساده ( Plain rebar ) ، که نام دیگر آن آرماتور‌ می‌باشد، یکی از اصلی ترین مصالح ساختمانی محسوب‌ می‌شود. تولید میلگرد ساده یا آرماتور به گونه ای است که خروجی آن محصولی است با سطح مقطع دایره ای شکل و توپر که طول بسیار بالایی نسبت به قطرش دارد و سطح آن صاف و یکنواخت‌ می‌باشد. طبق استاندارد‌های مختلفی این میلگرد را تولید‌ می‌کنند که این استاندارد‌ها توسط کارشناسان علم مواد و شیمی بررسی و به روز رسانی‌ می‌شود. این امر سبب تولید میلگرد ساده در انواع مختلف‌ می‌شود که در قیمت‌های مختلفی به فروش‌ می‌رسد.

این میلگرد یا آرماتور ، دارای کاربرد‌های مختلفی‌ می‌باشد. از این رو این محصول در سایز‌های متفاوتی قابل تولید‌ می‌باشد. از جمله این کاربرد‌ها شامل به کار بردن آن به عنوان میلگرد حرارتی در سقف‌، استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان، تهیه تیرچه بلوک و تولید شفت های مختلف صنعتی می‌باشد. میلگرد موجود در "شهر مفتول" در سایز‌های 6.5 و 10‌ می‌باشد.

شهر مفتول از مطرح ترین مراکز فروش و تولیدی انواع محصولات مفتولی از جمله توری حصاری ، توری پرسی و محصولات ساختمانی نظیر: یونولیت، پشم شیشه، واتراستاپ و.. می باشد. که تمام این محصولات را در انواع مختلف و سایز های گوناگونی به مشتری عرضه خواهد کرد. شهر مفتول با هدف فروش و کمک به چرخه اقتصاد کشور، در سال 1398 تاسیس گردید و در گذشت زمان با پیشرفت مجموعه و افزایش نیرو های حرفه ای و متخصص در زمینه مصالح ساختمانی و محصولات مفتولی، گسترش یافت. و اکنون پس از گذشت سال ها تجربه و سابقه درخشان، در زمره شناخته شده ترین و بهترین شرکت ها در زمینه فروش محصولات ساختمانی و صنعتی می باشد.

مدیریت شهر مفتول، جناب آقای مجتبی شهدوست، مفتخر است که در طول چند دهه اخیر فعالیت، توانسته با تولیدات انواع محصولات مفتولی، قدمی هر چند کوچک در جهت توسعه صنایع مختلف و کارآفرینی داشته و با عرضه محصولات با کیفیت، به اعتماد و اطمینان مشتریان گرامی احترام گذاشته است.

فروش اینترنتی در شهر مفتول و ارائه محصولات با کیفیت همراه با قیمت مناسب، این مجموعه را نسبت به رقبای آن متمایز کرده و شما می توانید با خرید محصولا مورد نظر خود از وبسایت این مجموعه در کمترین زمان ممکن آن را در محل مورد دلخواه تحویل بگیرید. همچنین پیش از خرید می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان فروش این مجموعه نیز بهره مند شوید.

از دیگر محصولات ساختمانی شهر مفتول می توان به تیرچه ها اشاره کرد، که در انواع تیرچه کرومیت و تیرچه بتنی در شهر مفتول به فروش می رسند.

در عصر امروز که دوره ساختمان ‌های بلند و مدرن می باشد، با پیشرفت علم و توسعه صنعتی جوامع از گذشته تاکنون، تغییرات زیادی در سازه ‌های ساختمانی داده ‌شده است. یکی از این تغییرات تیرچه می باشد. این محصول در واقع به قطعه ‌ای پیش‌ ساخته گفته می ‌شود که از میلگرد و بتن ساخته ‌شده و برای ساختن سقف به‌ کار می‌ رود. به عبارتی کاربرد تیرچه در سازه ها تحمل بارهای مرده و زنده  سقف است. نکته قابل توجه این است که تیرچه باید تحمل بار پیش بینی شده را در زمان طولانی داشته باشد. ساخت و نصب تیرچه ها هم همانند سایر المان های سازه  باید مطابق استاندارهای ساختمان سازی باشد.

قیمت تیرچه بر اساس طول و ارتفاع آن، متغیر می‌باشد اما عوامل مختلفی در تعیین قیمت این محصول موثر هستند. یکی از مهم ترین آن ها میلگرد می‌باشد. به عنوان مثال در تیرچه هایی که دهانه آن ها تقریبا 85 می‌باشد، بیشترین عامل موثر در قیمت آن قیمت اولیه میلگرد است و در تیرچه هایی با دهانه کوتاه، میلگرد های با قطر کمتر استفاده می‌شود و این مقدار به 60 درصد کاهش می‌یابد.
هزینه تیرچه  تحت تاثیر هزینه های استاندارد سازی نیز خواهد بود. اما امروزه برخی واحد های تولید تیرچه وجود دارند که به صورت غیر مجاز فعالیت می‌کنند و این محصول را با قیمت کمتری به بازر عرضه خواهند کرد از این رو واحد هایی که مطابق با استاندارد ملی تولید تیرچه را انجام می‌دهند و با توجه به کیفیت بالا، قیمت بالاتری نیز برای آن در نظر می‌گیرند، فروش کمتری خواهند داشت.

انواع تیرچه در کشور ما تولید و به فروش می رسد، در هنگام خرید باید برخی از نکات مانند قیمت میلگرد و کیفیت آن، کیفیت بتن مورد استفاده در تیرچه را مد نظر قرار دهید و سپس مطابق با کاربرد و نیاز خود این محصول را خریداری نمایید. توجه داشت باشید که از مراکز فروش معتبری اقدام به خرید این محصول  کنید، زیرا همانند محصولات مورد استفاده دیگر مانند یونولیت و پشم شیشه در صنعت ساختمان، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا در آینده ساختار ساختمان دچار مشکل و آسیب جدی نشود.

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : یونولیت , پشم شیشه , تیرچه کرومیت , تیرچه بتنی , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 66 تاريخ : چهارشنبه 26 / 7 ساعت: 18:23

 

شرکت بازرگانی و فروشگاه اینترنتی شهر مفتول در سال 1398 با دیدگاهی متفاوت به جمع فعالان صنایع مفتولی کشور پیوست و در این سال‌ها با تغییر استراتژی به شیوه نوین جهت خدمات هرچه بهتر به ارگان ها، کارخانه جات، شرکت ها، کارگاه ها، و مشتریان عادی فعالیت مستمر و پویای خود را آغاز کرده و هم اکنون در زمره شرکت‌های برتر صنعت مفتول کشور شناخته می‌شود.

این مجموعه با فراهم نمودن بستری جدید و متفاوت در زمینه خرید و فروش و کسب رضایت مشتری به همکاری و تعامل مستمر و بلند مدت با مشتریان می‌اندیشد. از این رو محصولاتی با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب‌تر از سایر مراکز فروش به مشتری عرضه می‌کند؛ و هدف این مجموعه ایجاد فضایی مناسب جهت خرید و فروش و ارائه خدماتی متمایز به شرکت‌های عمرانی و ساختمانی، انبوه سازان، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی می‌باشد و با تلاش بی وقفه نیرو‌های متخصص خود در راستای محقق شدن این هدف می‌کوشد. تمامی پرسنل و مدیران این مجموعه امیدوارند که با حمایت مشتریان وفادارشان و سایر مشتریان بخش‌های دولتی و خصوصی سفارشات آنان را با عرضه تولیدات مرغوب و قیمت مناسب پاسخگو بوده و رضایت خاطرشان را فراهم سازد.

شهر مفتول یک مجموعه بزرگ با بهترین و به روز‌ترین تجهیزات خرید و فروش مجازی محصولات مفتولی نظیر : توری پرسی، توریسرندی و برخی مصالح ساختمانی یونولیت ، اسپیسر، پشم شیشه و... بوده که با دارا بودن سایتی به روز و قدرتمند مشغول به فعالیت می‌باشد.از مصالح دیگری که در شهر مفتول به فروش می‌رسد انواعی از میلگرد، از جمله میلگرد ساده و برخی از انواع تیرچه اعم از تیرچه کرومیت و تیرچه بتنی می‌باشد.

در عصر امروز که دوره‌ی ساختمان‌های بلند و مدرن می‌باشد، با پیشرفت علم و توسعه صنعتی جوامع از گذشته تاکنون، تغییرات زیادی در سازه‌های ساختمانی داده شده است. یکی از این تغییرات تیرچه می‌باشد. تیرچه در انواع مختلفی قابل تولید و مصرف می‌باشد که دو نوع آن به نام تیرچه کرومیت و تیرچه بتنی در شهر مفتول به فروش می‌رسد.

تیرچه کرومیت، انواعی از تیرچه‌ها می‌باشد که قطعه‌ای پیش ساخته محسوب می‌شود که از میلگرد و بتن ساخته شده است. این نوع تیرچه از 2 آرماتور فولادی در بال تحتانی، 1 آرماتور فولادی در بال فوقانی و چند آرماتور فولادی زیگزاگ که به صورت تک یا دوبل به سایر آرماتور‌ها در بال تحتانی و فوقانی جوش داده شده تشکیل می‌گردد. تیرچه بتنی در انواع مختلفی تولید می‌شود و ساخت و کشف این محصول سبب شده نیاز بشر به ساخت برج‌ها و سازه‌های مرتفع رفع شود.

در صنعت ساختمان سازی به طور کلی تیرچه بتنی جز پر کاربرد‌ترین و رایج‌ترین انواع سازه برای ساخت سقف ساختمان‌ها به حساب می‌آید. می‌توان گفت این نوع تیرچه در واقع مهم‌ترین و حیاتی‌ترین بخش از سقف‌های تیرچه بلوک که با یونولیت عایق بندی می‌شوند، به حساب می‌آید. شما می‌توانید برای خرید این قطعات به سایت شهر مفتول مراجعه کرده و پس از دریافت مشاوره رایگان، محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نمایید.

روند فعالیت این شرکت بر مبنای یک رویکرد مدیریت فرآیندی و تفکر سیستماتیک بنا نهاده شده است، در نتیجه کلیه فرآیند‌ها با هم افزایی دانش و تجربه به طور یکسان و هماهنگ گام برمی دارند. از جمله اهداف مدیریتی این مجموعه ارائه مشاوره تاثیرگذار، تامین و حمل کلیه مقاطع و محصولات مفتولی، با حذف واسطه‌های تجاری و دلالان، در کمترین زمان ممکن و با قیمت‌های رقابتی می‌باشد. برنامه آینده این مجموعه با افزایش نیرو‌های مجرب و تکمیل ظرفیت کلیه محصولات فلزی و وابسته در جهت تسهیل فروش محصولات با کم‌ترین نرخ و تحویل در سریع‌ترین زمان ممکن می‌باشد.

در سال‌های اخیر در شرایطی که توسعه شتابان فناوری و حضور رقبای متعدد در بازار، زمینه فزونی عرضه نسبت به تقاضا را فراهم کرده است برای بقا و موفقیت در بازار چاره‌ای جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده است. از این رو دیدگاه بلند مدت این مجموعه در مدیریت، ارتباط با مشتری و ارائه هرچه بهتر خدمات می‌باشد. شهر مفتول می‌کوشد با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت در این زمینه، بتواند رضایت و اعتماد شما مشتریان گرامی را جلب کرده و از این طریق نیز در پیشرفت نیروی کار و مجموعه خود تاثیر به سزایی داشته باشد. به همین دلیل این مجموعه با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی در داخل و آینده‌ای نه چندان دور در خارج از کشور نیز در راستای ماموریت خود گام بر می‌دارد. تلاش شهر مفتول این است تا گامی موثر جهت رشد و شکوفایی میهن عزیزمان بردارد.

لیست قیمت تمام محصولات شهر مفتول مانند واتراستاپ،اسپیسر ، و توری‌ها همه روزه در وبسایت آن به روز رسانی می‌شود. اما با توجه به نوسانات ارز، پیشنهاد می‌شود جهت تامین اطمینان از قیمت نهایی با کارشناسان این مجموعه با شماره 54483_021 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان و متخصصان شهر مفتول می‌تواند به شما در مورد نحوه انتخاب محصولات مفتولی، اقدامات نصب و همچنین ملزومات مورد نیاز برای نصب آن راهنمای شما باشند.

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : واتراستاپ , اسپیسر , تیرچه کرومیت , یونولیت , توری پرسی , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 61 تاريخ : چهارشنبه 26 / 7 ساعت: 18:23

در این بخش قصد داریم در مورد قیمت روز انواع توری فلزی صحبت کنیم. توری، محصولی مهم و کاربردی در میان محصولات مفتولی است. این محصول به انواع مختلف توری مرغی، حصاری، جوشی، مش، پرسی، گابیون و… تقسیم می‌شود. کاربرد اصلی انواع توری، ایجاد امنیت در محیط‌های مختلف است. از آنجایی که ایجاد امنیت امری مهم و ضروری در زندگی انسان است، بنابراین به منظور حصارکشی در اطراف مناطق مختلف، از توری استفاده می‌شود. انواع توری در اشکال، ابعاد، اندازه چشمه و جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. اما قیمت توری‌ها بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟ به طور کلی قیمت روز انواع توری فلزی مانند توری پرسی، گابیون، مش و… بر اساس جنس، روش ساخت، ابعاد چشمه، ضخامت مفتول و مواردی از این قبیل تعیین می‌شود. اگر قصد خرید توری را دارید، ما در این بخش می‌توانیم شما را با فاکتورهای مهم در تعیین قیمت روز آشنا کنیم.

قیمت روز توری پرسی

توری پرسی ، محصولی پرکاربرد در میان انواع توری است. این محصول با نام فنس پرسی نیز شناخته می‌شود. قبل از بیان قیمت روز توری پرسی، بهتر است با مشخصات خرید آن آشنا شویم. این توری محصولی با چشمه‌های مربع یا مستطیل شکل است. این مسئله سبب شده است تا ظاهری شبیه به توری جوشی داشته باشد. به منظور ساخت این توری، تار و پود محصول به یکدیگر بافته می‌شود. همین نوع بافت در افزایش استحکام آن تاثیر زیادی دارد.

جنس مفتول بکار رفته در این توری در قیمت توری پرسی تاثیر بسزایی دارد. به طور کلی به منظور ساخت آن از مفتول فلزی، آهنی یا گالوانیزه استفاده می‌شود. قیمت توری پرسی گالوانیزه به سبب مقاومت بالایی که در برابر خوردگی دارد، بیشتر از توری‌های دیگر است. ابعاد استانداردی که برای چشمه‌های آن در نظر گرفته می‌شود بین 2 تا 8 سانتی‌متر است. هر چقدر ابعاد چشمه کوچک‌تر باشد بر روی قیمت توری پرسی تاثیرگذار است. طول و عرض نیز فاکتورهای دیگری در تعیین قیمت این محصول هستند.

استفاده از این توری، مزایای زیادی را به همراه دارد. سطح این توری کاملا ضدلغزش است. قیمت مناسب و نصب راحت از دیگر مزایای استفاده از آن است. از طرفی این توری در برابر خوردگی مقاومت بالایی داشته و در محیط‌های مختلف قابل استفاده است. از جمله رایج ترین کاربردهای آن نیز می‌توان به استفاده در درب و پنجره، ساخت قفس حیوانات، حصارکشی، نصب سیستم گرمایشی و… اشاره کرد. به طور کلی می‌توان نتیجه گرفت قیمت روز توری پرسی بر اساس فاکتورهای زیر محاسبه می‌شود:

·         جنس مفتول بکار رفته در آن

·         ابعاد چشمه ها

·         ضخامت مفتول

·         روش ساخت

·         میزان تقاضا و شرایط اقتصادی کشور

قیمت روز توری گابیون

دومین توری که در این بخش قصد داریم در مورد قیمت آن صحبت کنیم، توری گابیون است. توری گابیون، به نوعی توری فلزی گفته می‌شود که با چشمه‌های لوزی شکل و به شکل سبد ساخته می‌شود. درون این توری با سنگ‌‌ریزه پر می‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربرد اصلی این توری استفاده از آن در اطراف جاده‌های کوهستانی و سواحل دریا به منظور جلوگیری از ریزش سنگ و مواردی از این قبیل است. این توری با نام توری سنگی نیز شناخته می‌شود. قیمت توری گابیون به عوامل مختلفی بستگی دارد.

توری گابیون به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. گابیون سبدی، گابیون تشکی، گابیون گونی شکل یا کیسه ای، گابیون فلزی، گابیون تزئینی و… انواعی از این محصول هستند. انواع این محصول در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع این توری در تعیین قیمت توری گابیون تاثیر بسزایی دارد. اما کاربردهای این محصول بسیار رایج است. به طور کلی به منظور جلوگیری از ریزش سنگ ها، حلوگیری از فرسایش و کنترل سرعت آب در رودخانه‌ها و کانال‌های آبی، استفاده به عنوان عایق صوتی در ساختمان‌ها و… از این محصول استفاده می‌شود. کاربرد دیگر این محصول استفاده به عنوان تزئین در محوطه‌سازی باغ و ویلا است.

قیمت توری گابیون، به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت آن مطابق با موارد زیر است:

  • ابعاد توری گابیون
  • روش ساخت
  • ضخامت مفتول بکار رفته در تولید آن
  • نوع توری گابیون
  • و….

قیمت روز توری مش

اما در نهایت قیمت توری مش بر چه اساس محاسبه می‌شود و به چه فاکتورهایی بستگی دارد قبل از اینکه این مسئله را مورد بررسی قرار دهیم، یک آشنایی کلی با توری مش داشته باشید. این محصول، محصولی پرکاربرد در صنایع مختلف است. به منظور تولید این توری از سایز و ابعاد مختلفی استفاده می‌شود. به منظور تولید این محصول، فولادها به صورت افقی و عمودی روی یک دیگر قرار گرفته و چشمه‌های مربعی شکل را تولید می‌کنند. نقطه اتصال این فولاد‌ها به یکدیگر جوش می‌خورد.

این توری در انواع و جنس‌های مختلفی تولید می‌شود. توری مش پلاستیکی، گالوانیزه، آهنی و… از انواع آن است. از این توری در موارد مختلفی استفاده می‌شود. مهم ترین کاربرد توری مش، استفاده در فوندانسیون به جای آرماتور است. اما کاربردهای دیگر این محصول شامل ساخت پانل ، استفاده در مصارف پتروشیمی، نگهداری سقف کاذب، زیر ساخت ورزشگاه، تونل سازی، زیلوسازی و کف‌سازی است. به طور کلی این توری مزایای زیادی نیز دارد. مقرون به صرفه بودن، رسانای برق، استحکام بالا، وزن پایین و… از مزایای این محصول است. در آخر باید گفت قیمت روز توری مش بر اساس فاکتورهای زیر تعیین می‌شود:

·         روش ساخت توری

·         وزن و ابعاد توری

·         ابعاد چشمه‌های بکار رفته در آن

·         قیمت جهانی آهن و فولاد

·         شرایط اقتصادی و میزان تقاضا

 

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : توی پرسی , توری گابیون , توری مش , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 57 تاريخ : سه شنبه 25 / 7 ساعت: 13:32

برای ساختمان‌سازی و به طور کلی ساخت یک سازه، از ابزارهای متعددی استفاده می‌شود. استفاده از انواع تیرچه، تیرآهن، پروفیل و... در ساختمان‌سازی صورت می‌گیرد. در این میان برخی ابزارهای ساده‌تر وجود دارند که در زمان ساخت یک سازه استفاده می‌شود. از جمله رایج‌ترین این ابزارها می‌توان به انواع پایه فنس، سیم خاردار، پشم شیشه، اسپیسر و واتراستاپ اشاره کرد. شهر مفتول یکی از مراکز معتبر است که در زمینه تولید و فروش انواع محصولات مفتولی با مناسب‌ترین قیمت فعالیت دارد.

انواع پایه فنس، سیم خاردار، پشم شیشه و محصولاتی از این قبیل را می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت از این مجموعه خریداری کنید. به طور کلی به منظور خرید این محصولات لازم است از مشخصات، کاربرد، قیمت و... آن‌ها مطلع باشید. جهت اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

خرید پایه فنس

 پایه فنس در واقع محصولی از جنس آهن است که در انواع نبشی، قوطی پروفیل، لوله و... تولید می‌شود. از پایه فنس به منظور نصب توری حصاری استفاده می‌شود. این محصول از استحکام و مقاومت عالی برخوردار بوده و همچنین قیمت مناسبی نیز دارد. لازم به ذکر است این محصول به صورت تک شاخ و یا جفت شاخ تولید می‌گردد. از مشخصات کلی این محصول می‌توان گفت بر روی هر شاخک 3 عدد سوراخ به قطر 6 میلی‌متر وجود دارد که به منظور نصب سیم خاردار در پایین پایه استفاده می‌گردد.

همچنین در این بخش یک صفحه بیس پیلت 2 میلی‌متری وجود دارد. این بخش به منظور محکم شدن در بتن متصل می‌شود. یک صفحه بیس به ابعاد 2 میلی‌متری نیز بر سر هر پایه نصب شده است پایه فنس که به نام چایه حصار نیز معروف است از جمله تجهیزات مهم در حصارکشی به شمار می‌آید. همچنین در شکل و انواع مختلفی تولید می‌شود.

خرید پشم شیشه

محصولی پرکاربرد که به منظور عایق‌کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد پشم شیشه است. پشم شیشه نوعی عایق صوتی حرارتی است که در مقایسه با دیگر عایق‌ها از قدمت بالاتری برخوردار است. ساختار این محصول شامل تار و الیاف نازک شیشه است. پایه تولید پشم شیشه نیز شیشه‌های بازیافتی هستند. این محصول یک عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی فوق‌العاده قوی است.

الیاف به کار رفته در پشم شیشه بسیار ریز است. به این محصول اصطلاحاً فیبر بازیافتی نیز گفته می‌شود؛ چرا که از شیشه‌های بازیافتی تولید می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت جهت تولید یک رول پشم شیشه تقریباً 10 بطری شیشه بازیافتی نیاز است. لازم به ذکر است پشم شیشه در مقایسه با سایر ابزارهای عایق‌کاری از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. پشم شیشه در سه نوع آلومینیومی، بافت سیاه شیشه‌ای و الیاف پارچه‌ای تولید می‌شود.

خرید سیم خاردار

سیم خاردار محصولی پرکاربرد و بسیار مهم در سازه‌های مختلف است. از این محصول عموماً جهت حصارکشی و جدا کردن فضا استفاده می‌شود. این محصول در واقع نوعی ابزار حفاظتی است. از آن جایی که قیمت سیم خاردار مناسب بوده و وزن کمی دارد، در بسیاری از موارد استفاده می‌گردد. سیم خاردار از یک روکش روی ساخته می‌شود که این روکش سبب مقاومت سیم خاردار در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی می‌شود. سیم خاردار توسط دستگاه‌های اتوماتیک تولید می‌شود. انواع این محصول نیز شامل حلقوی و خطی است. از این محصول به منظور مهار کردن و ایجاد حفاظ در یک محیط، بخش‌بندی کردن و همچنین مناطق نظامی استفاده می‌شود.

خرید اسپیسر

اسپیسر که با نام فاصله‌گذار نیز شناخته می‌شود، یکی از ابزارهای پرکاربرد در صنعت ساختمان‌سازی است. این محصول در ابعاد مختلفی تولید می‌شود. کاربرد اصلی اسپیسر ایجاد فاصله بین دو میلگرد است. در واقع استفاده از اسپیسر در ساختمان سبب جلوگیری از زنگ زدن میلگرد نیز می‌شود؛ به همین دلیل به این محصول کاور میلگرد یا بتن نیز گفته می‌شود.

اسپیسر در انواع پلاستیکی، بتنی، فلزی و... تولید می‌شود. استفاده از اسپیسر در پروژه‌های ساختمانی سبب صرفه‌جویی اقتصادی می‌شود. این محصول از وزن سبکی برخوردار است. در عملیات پوشش‌دهی میلگرد استفاده از اسپیسر سبب سرعت بخشیدن به اجرا می‌شود.

خرید واتراستاپ

واتراستاپ که با نام نوار آب‌بند نیز شناخته می‌شود، به نوار لاستیکی گفته می‌شود که به منظور جلوگیری از نفوذ مایعات استفاده می‌شود. این محصول در زمان ساخت‌وساز در میان شکاف و درزهای بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مسئله سبب می‌شود تا از ورود آب به درزها جلوگیری شود. واتراستاپ در دو نوع ساخته می‌شود که شامل واتراستاپ تخت و حفره‌دار است. جنس واتراستاپ با توجه به کاربرد متفاوت است. در واقع واتراستاپ سبب کند شدن و افزایش طول مسیر حرکت مایعات شده و در نتیجه آب به درون شکاف درز پیدا نمی‌کند.

جهت خرید انواع واتراستاپ، پایه فنس، اسپیسر، سیم خاردار، پشم شیشه و سایر محصولات مفتولی با شهر مفتول از طریق تماس با شماره 02137556 در ارتباط باشید .

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : پایه فنس , پشم شیشه , سیم خاردار , اسپیسر , واتراستاپ, نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 53 تاريخ : سه شنبه 25 / 7 ساعت: 13:31

 

شهر مفتول، از جمله مراکز معتبر تولید انواع صنایع مفتولی، مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی، مفتول مسوار و الکترود جوشکاری است. به طور کلی در صنعت ساختمان‌سازی از ابزار و مصالح مختلفی استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین محصولاتی که در ساختمان‌سازی استفاده می‌شود، مفتول است. سیم مفتول در انواع گالوانیزه، آرماتوربندی و مسوار تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. مفتول سیم تک رشته‌ای از جنس فلز است. معمولاً سیم مفتول‌ها دارای یک لایه عایق پلیمری هستند.

مفتول‌ها از شمش تولید می‌شوند که تحت حرارت زیادی قرار گرفته و به شکل مفتول در می‌آیند. سیم مفتول می‌تواند به صورت سرد و گرم باشد. در ادامه در مورد چهار مورد از محصولات مهم شهر مفتول صحبت می‌کنیم. به منظور اطلاع از مشخصات این محصولات جهت خرید با ما همراه باشید.

مفتول گالوانیزه

سیم مفتول گالوانیزه به نام مفتول سفید نیز معرفی می‌شود و در دسته محصولات مفتولی قرار می‌گیرد. به منظور تولید مفتول گالوانیزه، مفتول سیاه تحت گالوانیزاسیون قرار می‌گیرد. گالوانیزاسیون شامل مراحلیست که مفتول در برابر اکسید شدن و زنگ زدن مقاوم می‌شود. این مسئله سبب می‌شود تا از مفتول در هر شرایط آب و هوایی بتوان استفاده کرد. سیم مفتول گالوانیزه به دو روش گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد تولید می‌شود.

مفتول گالوانیزه به جهت مقاومت عالی که در برابر زنگ‌زدگی دارد، کاربرد زیادی نیز داراست. ساده‌ترین کاربرد این محصول شامل ساخت لوازم تزئینی و حصارکشی است. پوشش محافظتی گالوانیزه روی این محصول سبب می‌شود تا در برابر شرایط محیطی مختلف مقاومت بالایی از خود داشته باشد. همین مسئله سبب می‌شود کاربرد استفاده از مفتول گالوانیزه در شرایط آب و هوایی مختلف بسیار زیاد باشد. از طرفی این پوشش سبب می‌شود مفتول طول عمر بیشتری داشته باشد و در برابر خراش و ساییدگی مقاوم باشد. از طرفی در برابر آتش‌سوزی نیز مقاوم می‌شود؛ بنابراین از مفتول گالوانیزه علاوه بر ساختمان‌سازی در موارد دیگر نیز استفاده می‌شود. به منظور خرید مفتول گالوانیزه با بهترین کیفیت با شهر مفتول در ارتباط باشید.

سیم آرماتوربندی

به طور کلی سیم آرماتوربندی کاربردهای متنوعی دارد. همانطور که ذکر شد ضخامت این محصول بر روی کارایی آن تأثیر به سزایی دارد. امروزه نیز استفاده از سیم آرماتوربندی یا مفتول سیاه افزایش یافته است. این سیم در سایزهای مختلفی ساخته می‌شود و ضخامت مفتول بیانگر سایز آن است، اما به طور کلی با توجه به ضخامت، کاربردهای سیم آرماتوربندی به شرح زیر است:

·         مفتول سیاه یا سیم آرماتوربندی با ضخامت 1.5 میلی‌متری پر کاربردترین نوع آن است . از این مفتول نیز در کلاف های 30 کیلوگرمی به منظور آرماتوربندی سازه استفاده می شود .

·         سیم آرماتوربندی با ضخامت 2.5 میلی‌متری نیز در کلاف های 30 کیلوگرمی بسته‌بندی می شود . معمولا از آن در قالب بندی استفاده می گردد .

·         سیم آرماتور با ضخامت مفتول 3 میلی‌متری نیز در کلاف های 50 کیلوگرمی بسته‌بندی می گردد . از این مدل در نجاری استفاده می شود .

مسوار در واقع یکی از انواع آلیاژ فلزات است. این مفتول خاصیت چکش‌خواری و انعطاف‌پذیری بالایی دارد؛ بنابراین کاربرد بسیار زیادی داشته و به صورت کلاف و شاخه در بازار عرضه می‌گردد. روکش مس بر روی این مفتول سبب می‌شود تا از خوردگی آن جلوگیری شده و مقاومت بالایی نیز داشته باشد. مهم‌ترین کاربردی که این مفتول دارد، ساخت لوازم آشپزخانه و لوازم تزئینی است. از دیگر کاربردهای مفتول مسوار جوش فلزات است.

این مفتول معمولاً با قطر 1 تا 8 میلی‌متر به بازار عرضه می‌گردد. مفتول مسوار در واقع مفتول آهن است. پس از انجام آخرین مرحله کشش و رسیدن به سایز موردنظر وارد دو وان می‌شود. در وان اول اسیدشویی می‌شود تا به طور کامل تمیز گردد. در وان دوم نیز وارد سولفات مس می‌شود.

مفتول مسی

از این مفتول در صنایع مختلف استفاده می‌شود. از جمله کاربرد مفتول مسی به شرح زیر است:

·         تولید انواع چوب لباسی و آویز

·         تولید قفسه و باکس

·         ساخت چمدان و کیف دستی

·         تولید پین

·         آرماتوربندی عمرانی

·         ساخت محصولات ریلی

برای اینکه بتوانید قیمت مفتول مسوار را تخمین بزنید، ابتدا نیاز است که قیمت مواد اولیه را به دست آورید. از آن‌جایی که برای تهیه مفتول مسوار از میلگرد استفاده می‌شود، بنابراین قیمت میلگرد نیز تا حدودی در قیمت مفتول مسوار تأثیرگذار است. البته در تخمین قیمت این مفتول عوامل دیگری نیز تأثیرگذار هستند. عواملی همچون کیفیت، برند میلگرد و کشور سازنده، در این مسئله دخیل هستند. معمولاً میلگرد از کشورهای چین و اوکراین وارد کشور می‌شود.

الکترود جوشکاری

به منظور متصل کردن قطعات به یکدیگر از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. جوشکاری رایج‌ترین روش به منظور متصل کردن قطعات فلزی به یکدیگر است. به منظور انجام جوشکاری از ابزاری به نام الکترود استفاده می‌شود. الکترود جوشکاری در واقع به یک قطعه فلزی گفته می‌شود که از پوشش فلاکس تولید شده است. این قطعه جریان برق را به راحتی از خود عبور می‌دهد توسط آمپر بالا ذوب شده و در نتیجه دو قطعه را به یکدیگر متصل می‌کند. لازم به ذکر است این محصول به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود. الکترودها بر اساس جنس، پوشش و روش ساخت به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. هر یک از انواع آن دارای کاربرد مخصوص هستند.

از آن‌جایی که الکترودها در تعداد بالایی خریداری می‌شوند بنابراین فروش عمده الکترود جوشکاری مقرون به صرفه است. شهر مفتول به عنوان یکی از مراکز فروش الکترود جوشکاری ، انواع آن را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند.

پشم شیشه

از انواع دیگر عایق‌های حرارتی، پشم شیشه است. پشم شیشه یک عایق حرارتی و صوتی بسیار پرطرفدار است که در انواع سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساختار پشم شیشه شامل الیاف نازک شیشه است که از بازیافت شیشه نیز تولید می‌شود. الیاف این محصول بسیار نازک و ریز است و شکل ظاهری آن سوزنی شکل است. به منظور تولید یک رول پشم شیشه حدوداً از 10 بری بازیافتی استفاده می‌شود.

پشم شیشه کاربردهای زیادی دارد، چرا که استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه است. در سراسر دنیا جهت عایق‌کاری حرارتی از این محصول استفاده می‌شود؛ چرا که هم کاربرد مناسبی دارد و هم از قیمت مطلوبی برخوردار است. به منظور ساخت سوله و سازه‌های صنعتی و ساختمانی، کاشی‌های سقفی، ساخت دیوار، تأسیسات لوله‌کشی، کانال‌های هوایی، مخازن، عایق‌کاری لوله، سیستم گرمایش و سرمایش و... از این محصول استفاده می‌شود.

پشم شیشه در سه نوع فویل آلومینیومی، بافت سیاه شیشه‌ای و الیاف پارچه‌ای شیشه تولید می‌شود. این محصول پرکاربرد، محدوده دمایی مناسبی هم دارد. به طوری که از منفی 195 درجه تا 120 درجه سانتی‌گراد توانایی دارد. در برخی مواقع توانایی تحمل دمایی تا 550 درجه سانتی‌گراد را نیز دارد. این محصول از وزن بسیار کمی برخوردار است؛ بنابراین در ساختمان بار اضافه را ایجاد نمی‌کند. با محیط زیست نیز سازگار بوده و نصب و مصرف آسانی هم دارد. به منظور خرید و استعلام قیمت پشم شیشه ، با شهر مفتول در ارتباط باشید.

اگر قصد خرید انواع محصولات مفتولی، مفتول مسوار و مفتول گالوانیزه را دارید، شهر مفتول به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات مفتولی با مناسب‌ترین قیمت، این محصولات را به مشتریان گرامی عرضه می‌کند. برای خرید مفتول گالوانیزه و مفتول مسوار در شهر مفتول با شماره  02137556 تماس حاصل نمایید.

 

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : مفتول گالوانیزه , مفتول مسی , الکترود , الکترود جوشکاری , پشم شیشه, نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 54 تاريخ : سه شنبه 25 / 7 ساعت: 13:29

از جمله محصولات مهمی که به منظور ایجاد امنیت و حفاظ مورد استفاده قرار می‌گیرد، توری فلزی است. توری فلزی در واقع شبکه‌ای فولادی و مشبک است که از طریق بافته‌شدن سیم مفتول روی یکدیگر و کشش آن‌ها تولید می‌گردد. سیم مفتول مورد استفاده به منظور ساخت و تولید توری، شامل مفتول‌های ساده و آجدار هستند.

توری فلزی به دو صورت تولید می‌شود. نوع اول شامل توری‌های است که به صورت ورقه‌ای تولید می‌شوند. این توری‌ها انعطاف‌پذیر نیستند و نمی‌توان آن‌ها را رول کرد. نوع دیگر توری فلزی‌های رولی هستند که قابلیت انعطاف دارند. در تولید توری اندازه چشمه و ضخامت سیم مفتول‌های بکار رفته، به کاربرد آن بستگی دارد. مقدار عنصر کربن در توری‌ها، در میزان مقاومت آن‌ها در برابر سایش تاثیر زیادی دارد. در این بخش قصد داریم در مورد فروش انواع توری حصاری، جوشی، پرسی، گابیون و مرغی در شهر مفتول صحبت کنیم. شهر مفتول مجموعه‌ای معتبر در خصوص تولید و فروش انواع توری است. در این بخش با مشخصات توری آشنا شوید.

فروش توری حصاری

یکی از انواع توری‌های فلزی، توری حصاری است. توری حصاری یا فنس، توسط سیم مفتول گالوانیزه تولید می‌شود. ساختار توری حصاری سبب شده است تا این توری دارای مقاومت و دوام بسیار بالایی باشد. چرا که از فولاد ضدزنگ و یا گالوانیزه تولید می‌شود و همین مسئله در افزایش طول عمر آن تاثیر بسیار مهمی دارد. استفاده از فولاد ضدزنگ سبب می‌شود تا طول عمر توری حصاری در حدود 50 سال باشد.

 به طور کلی جنس فولاد مورد استفاده در توری حصاری بر اساس نیاز و کاربرد آن انتخاب می‌شود. چرا که لازم است امنیت لازم را فراهم کرده و همچنین سبب صرفه‌جویی اقتصادی شود. از توری حصاری در مواردی از جمله حفاظ بزرگراه ها، فرودگاه، حصارکشی، قفس حیوانات، استفاده در دیواره‌های بتنی به صورت آرماتور و.... استفاده می‌شود. شهر مفتول از جمله مراکز معتبر در خصوص فروش توری حصاری است. به منظور خرید این توری با بهترین قیمت با شهر مفتول در ارتباط باشید.

فروش توری جوشی

توری جوشی یا توری مش نوع دیگری از انواع توری فلزی است. این توری برخلاف توری‌های دیگر از میلگرد و مفتول سیاه تولید می‌شود. به منظور تولید و ساخت توری جوشی یا مش، میلگردها به صورت عمودی روی یکدیگر قرار می‌گیرند و در نهایت شکل آن‌ها به صورت مشبک می‌شود. لازم به ذکر است توری جوشی استحکام بسیار زیادی دارد. از این رو خاصیت انعطاف‌پذیری آن تقریبا کم است. از توری جوشی یا توری مش در مواردی از جمله مصارف ساختمانی و کف سازه و داخل بتن در پروژه‌های ساختمانی استفاده می‌شود. فروش توری جوشی با مناسب‌ترین قیمت در شهر مفتول صورت می‌گیرد. جهت استعلام قیمت با شهر مفتول همراه باشید.

فروش توری پرسی

توری پرسی که نوعی سیم مفتول است، برخلاف توری جوشی یا توری مش فاقد هر نوع جوشکاری در سطح خود است. در ساخت این توری سیم مفتول‌ها به طور عمودی و افقی در هم بافته می‌شوند. شکل و ابعاد چشمه‌های توری پرسی به صورت مستطیل یا مربعی شکل است. به منظور تولید توری پرسی از سیم مفتول‌هایی با قطر 2 تا 6 میلی‌متر استفاده می‌شود. جهت تولید سیم مفتول‌ها توسط دستگاه‌های مخصوص در هم بافته می‌شوند. از توری پرسی در خصوص ساخت قفس حیوانات، مش‌بند، ساختمان‌سازی، حفاظ‌بندی درب و پنجره و فوندانسیون کف و... استفاده می‌گردد.  جهت استعلام قیمت فروش توری پرسی با شهر مفتول همراه باشید.

فروش توری گابیون

توری گابیون از نظر شکل ظاهری با توری‌های دیگر متفاوت است. شکل ظاهری این محصول مشابه با توری مرغی است. توری گابیون به صورت شش ضلعی تولید می‌شود و از فولاد ضدزنگ و گالوانیزه تولید می‌گردد. کاربرد اصلی توری گابیون جلوگیری از ریزش سنگ در جاده‌ها است. توری گابیون که توری سنگی نیز نامیده می‌شود نوعی قفس است که با موادی همچون سنگ، بتن، ماسه و خاک پر می‌شود. از توری گابیون جهت پایداری شیب و همچنین محافظت در برابر فرسایش استفاده می‌شود. مهم‌ترین کاربرد توری گابیون شامل ایجاد دیوارهای محافظ، مهار کردن سنگ و دیوارهای سنگی، سدسازی و جاده‌سازی است. جهت اطلاع از قیمت فروش توری گابیون با شهر مفتول همراه باشید.

فروش توری مرغی

توری مرغی نوع دیگری از انواع توری است. ضخامت این توری 0.4 تا 0.7 میلی‌متر بوده و به شکل سوراخ‌های 6 ضلعی تولید می‌شود.توری مرغی ایرانی دارای کیفیت بالاتری نسبت به توری مرغی خارجی است. از این رو قیمت فروش توری مرغی ایرانی نسبت به نوع خارجی آن بیشتر است. توری مرغی ایرانی به روش گالوانیزه گرم و نوع خارجی به روش گالوانیزه سرد تولید می‌شود. از جمله رایج‌ترین کاربردهای توری مرغی می‌توان به استفاده در سقف، گچ‌کاری و دور ستون‌ها، زیرسازی کاشی و... اشاره کرد.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : توری حصاری , توری جوشی , توری پرسی , توری گابیون , توری مرغی , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 49 تاريخ : سه شنبه 25 / 7 ساعت: 13:27

شهر مفتول به عنوان تولیدکننده انواع صنایع مفتولی، انواع محصولات مفتولی را با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت به فروش می‌رساند. از جمله محصولات مفتولی این مجموعه شامل مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی و سیم خاردار است. هر یک از این محصول دارای کاربرد، مشخصات و ویژگی‌های خاص خود هستند. در این بخش قصد داریم در مورد مشخصات خرید مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی و سیم خاردار در شهر مفتول صحبت کنیم. در صورتی که به دنبال خرید این محصولات با مناسب‌ترین قیمت هستید با مجموعه شهر مفتول همراه باشید.

مشخصات خرید مفتول گالوانیزه

یکی از محصولات مفتولی رایج و پرکاربرد، مفتول گالوانیزه است. مفتول گالوانیزه که با نام سیم مفتول گالوانیزه نیز شناخته می‌شود با استفاده از مفتول سیاه تولید می‌شود. به صورتی که مفتول سیاه گالوانیزه می‌شود و در نهایت این محصول تولید می‌گردد. در طی فرآیند گالوانیزاسیون، مفتول گالوانیزه به خوبی در برابر اکسید شدن و زنگ زدن مقاوم می‌شود. در نهایت می‌توان از آن مفتول در شرایط آب‌وهوایی مختلف استفاده نمود.

در مشخصات خرید مفتول گالوانیزه بهتر است با روش ساخت این محصول نیز آشنا شوید. به منظور تولید سیم مفتول گالوانیزه، فولادی عاری از اکسید در وان روی قرار می‌گیرد. در نهایت بر سطح مفتول فلز روی تشکیل می‌شود. این فلز سبب مقاومت مفتول در برابر عوامل خورنده می‌شود. سیم مفتول گالوانیزه در دو نوع سرد و گرم تولید می‌شود.

مفتول گالوانیزه در دو نوع ایرانی و چینی تولید می‌شود. مفتول گالوانیزه ایرانی دارای مقاومت عالی در برابر رطوبت و اکسیده شدن دارد. مفتول گالوانیزه چینی نسبت به ایرانی در برابر زنگ‌زدگی مقاومت بسیار کمتری دارد. از این رو گفته می‌شود مفتول گالوانیزه ایرانی نسبت به نوع چینی بهتر است.

مشخصات خرید سیم آرماتوربندی

از جمله محصولاتی که در ساختمان‌سازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، سیم آرماتوربندی یا مفتول سیاه است. اگرچه این محصول تنها برای ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، اما مهم‌ترین کاربرد آن در ساخت‎وساز است. از دیگر کاربردهای سیم آرماتوربندی می‌تواند به ساخت قفسه، پارل و صنایع دیگر اشاره کرد. سیم آرماتوربندی با نام مفتول سیاه نیز شناخته می‌شود. این سیم دارای انعطاف‌پذیری نسبتا مطلوبی است. سیم آرماتوربندی در دو نوع فابریک و تسمه‌ای تولید می‌شود.

اگرچه امروزه مصالح جدیدتری در حوزه ساختمان‌سازی تولید شده است، اما هنوز آرماتوربندی به دلیل قیمت مناسبی که دارد رایج است. ترکیب فولاد و بتن در ساختمان اعضایی به نام بتن آرمه را ایجاد می‌کند که به آن بتن مسلح شده با فولاد گفته می‌شود. فولاد مورد استفاده در این صنعت، از نوع میلگرد است که به آن آرماتور یا میلگرد آجدار گفته می‌شود. استفاده از سیم آرماتوربندی در ساختمان سبب ثابت نگهداشتن آرماتورها می‌شود. سیم آرماتوربندی باکیفیت، سیمی است که مقاومت کششی مطلوبی داشته و از انعطاف مناسبی برخوردار باشد. چرا که به منظور بستن آرماتور لازم است به درستی و با مقاومت بسته شود. به منظور اطلاع بیشتر از مشخصات خرید سیم آرماتوربندی و ثبت سفارش با شهر مفتول در ارتباط باشید.

مشخصات خرید سیم خاردار

سیم خاردار به عنوان یکی از رایج‌ترین محصولات مفتولی برای ایجاد امنیت و حصارکشی در یک بخش است. این مفتول در واقع از فولاد نرم ساخته می‌شود. همچنین دارای کاربردهای متنوعی است. از آنجایی که وزن سبک و قیمت مناسبی دارد، در بیشتر مناطق قابل مشاهده است.

در فرآیند تولید سیم خاردار از سیم فولادی به همراه روکش گالوانیزه استفاده می‌گردد. در واقع این کار به منظور جلوگیری از زنگ‌زدگی و خوردگی انجام می‌گیرد. تولید سیم خاردار توسط دستگاه‌های اتوماتیک انجام می‌گیرد. انواع سیم خاردار نیز به دو صورت خطی و حلقوی تولید می‌شود.

سیم خاردار حلقوی از فولاد سخت گالوانیزه و فنر ساخته شده و معمولا برای ایجاد امنیت در مناطق نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از سیم خاردار خطی برای حصارکشی اطراف باغ و زمین‌های کشاورزی استفاده می‌شود.

جهت خرید سیم خاردار ، سیم آرماتوربندی، مفتول گالوانیزه و سایر محصولات مفتولی با شهر مفتول از طریق تماس با شماره 02137556 و یا مراجعه به وب سایت شهر مفتول در تماس باشید.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : مفتول گالوانیزه , سیم خاردار , سیم آرماتوربندی , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 46 تاريخ : يکشنبه 23 / 7 ساعت: 16:40

توری فلزی، از جمله محصولات فولادی پرکاربرد است. توری در واقع به محصولی گفته می‌شود که از بافته شدن مفتول و سیم بر روی یکدیگر و کشش ورق فولادی ایجاد می‌شود. در ساخت توری فلزی از سیم مفتول‌های مختلفی استفاده می‌شود. روش عرضه آن‌ها به بازار نیز به صورت رول یا ورقه‌ای است. توری ورقه‌ای قابلیت انعطاف یا رول شدن را ندارد. این در حالیست که توری رولی، قابلیت انعطاف داشته و حمل و نقل آسانی نیز دارد. از جمله مسائل مهم در تعیین قیمت خرید انواع توری پرسی، گابیون، مرغی و… ابعاد و ضخامت مفتول بکار رفته و اندازه چشمه‌ها است. مقدار کربن در توری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و در مقدار انعطاف آن تاثیر دارد. در ادامه در مورد مشخصات خرید توری پرسی، گابیون و مرغی صحبت می‌کنیم.

خرید انواع توری پرسی

توری پرسی یکی از انواع محصولات مفتولی و توری است که کاربرد گسترده‌ای دارد. توری پرسی به نام فنس پرسی نیز شناخته می‌شود. چشمه‌های توری پرسی به صورت مربع و مستطیل است. بنابراین می‌توان گفت شکل ظاهری این توری شبیه به جوشی است. در توری پرسی تاروپود به یکدیگر متصل و پرس شده است. از مشخصات خرید توری پرسی می‌توان به استحکام بالا و همچنین انعطاف‌پذیری مطلوب اشاره کرد. این توری در برابر ضربه، فشار، سرما و گرما بسیار مقاوم است. سایز مفتول‌های توری پرسی، ۲ تا ۶ میلی‌متر است. شکل ظاهری این توری منعطف و صاف است.

جنس توری پرسی معمولا از آهن یا گالوانیزه است. عرض آن نیز نهایتا ۲ متر است. به طور کلی استفاده از توری پرسی به سبب مزایایی که دارد، توصیه می‌شود. این توری ضد لغزش بوده و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. از طرفی عملیات نصب این توری آسان بوده و در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی نیز از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. به منظور حفاظ‌های درب و پنجره، ساخت قفس حیوانات، حصارکشی زمین و… از این توری استفاده می‌شود.

خرید انواع توری گابیون

توری گابیون از مفتول گالوانیزه ساخته می‌شود. در واقع این توری بیشتر کاربرد نگهداری را بر عهده دارد و داخل آن با سنگ، بتن، ماسه و خاک پر می‌شود. این توری به منظور مقاومت در برابر سایش و پایداری شیب مورد استفاده قرار می‌گیرد. توری گابیون در انواع مختلفی ساخته می‌شود گابیون سبدی، گابیون تشکی، گابیون کیسه ای، گابیون بی‌شکل و… از انواع توری گابیون است.

در پروژه‌های مهندسی به وفور از توری گابیون استفاده می‌شود. مهم‌ترین کاربردهای این محصول شامل نگهدارنته دیوار، پیشگیری از خوردگی، ساخت دیواره‌های ساحل دریا، سیستم دفاعی رودخانه ها، سدها، کانال ها، موج ها، ساخت پی، استفاده به عنوان دیوار صوتی، تغییر جهت نیروی سیلاب و… است.

به طور کلی استفاده از توری گابیون مزایای زیادی را به همراه دارد. این توری از دوام بسیار مطلوبی برخوردار است. از این رو می‌توان در شرایط جوی مختلف از آن استفاده کرد. از طرفی دارای خاصیت انعطاف‎‌پذیری مطلوبی است. توری گابیون علاوه بر اینکه از قدرت زیادی برخوردار است، از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. خرید انواع توری گابیون به دلیل مزایایی که داراست، در پروژه‌های مختلف صورت می‌گیرد.

خرید انواع توری مرغی

یکی از توری‌های رایج فلزی توری مرغی است. توری مرغی از بافنه شدن سیم‌های مفتولی به یکدیگر تولید می‌شود. ضخامت توری مرغی متفاوت بوده و بر اساس کاربردی که دارد ممکن است در ضخامت‌های مختلف تولید شود. توری مرغی به دو روش گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم تولید می‌شود. در این میان توری مرغی که به رو گالوانیزه گرم تولید شده باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است. چرا که این توری در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاوم تر است.

در این میان باید گفت کیفیت توری مرغی ایرانی نسبت به نوع خارجی بهتر است. بنابراین در زمان خرید انواع توری مرغی باید به این مسئله توجه کرد. از مزایای اصلی توری مرغی می‌توان به قابلیت حمل آسان، سبک وزن بودن، قیمت مناسب، مقاومت عالی و سرعت در زمان اجرا اشاره کرد. به منظور خرید انواع توری، محصولات مفتولی، واتراستاپ، اسپیسر، پشم شیشه و… با شهر مفتول در ارتباط باشید. جهت تماس با ما با شماره ۰۲۱37556 تماس بگیرید. همچنین از طریق مراجعه به وب سایت https://shahrmaftool.com/ نیز می‌توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : توری پرسی , توری مرغی , توری گابیون , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 45 تاريخ : يکشنبه 23 / 7 ساعت: 16:38

آیا با انواع تیرچه سقفی در ساخت‌وساز آشنا هستید؟

آیا با کاربرد‌های تیرچه و نقش این محصول آشنایی دارید؟

قطعا اگر در زمینه ساخت‌وساز مشغول به فعالیت هستید، با این قطعه پیش ساخته آشنایی خواهید داشت. اما جهت افزایش اطلاعات خود در زمینه ساختمان‌سازی، نیاز است که انواع مصالح ساختمانی را شناسایی کرده و با کاربرد آن‌ها آشنا شوید. با توجه به آمار ابتدای سال 1392 نیاز به مسکن در کشور، فراتر از 1.5 میلیون واحد در سال است. از این رو در عصر امروز که دوره ساختمان‌های مدرن و با ارتفاع زیاد می‌باشد، با پیشرفت علم و توسعه صنعتی جوامع از گذشته تاکنون تغییرات زیادی در سازه‌های ساختمانی ایجاد شده است. هم‌چنین مصالح جدید و مختلفی برای سهولت و استحکام در روند کار سازه ها تولید شده اند. یکی از این تغییرات و تولیداتِ چشم‌گیر در قطعات و مصالح ساختمانی، تیرچه می‌باشد که در انواع تیرچه بتنی و کرومیت هم اکنون در بازار به فروش می‌رسد.

در گذشته از تیر‌های چوبی در قالب‌بندی چوب یا تیر‌های چوبی در ساختمان‌سازی استفاده می‌شد. اما با گذشت زمان و به دلیل تقاضای بالا، تیرچه ساخته و تولید شد.  در ادامه این مطلب ما به شرح تیرچه بتنی و کاربرد‌های آن در صنعت ساختمان می‌پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر در این زمینه همراه ما باشید.

تیرچه بتنی چیست ؟

به طور کلی تیرچه یک قطعه مثلثی شکل و در برخی موارد چهار وجهی و از پیش ساخته شده است. تیرچه بتنی یک قطعه پیش ساخته است که از بتن و میلگرد (آرماتور) تشکیل شده است. این تیرچه اغلب در سقف ساختمان‌ها استفاده می‌شوند به گونه‌ای که بین آن‌ها بلوک‌های سیمانی و به تازگی یونولیت سقفی قرار می‌دهند. این قطعه با قرار گرفتن بلوک ها در بین تیرچه ها، تحت عنوان قالب و با بتن پوششی درجا ریخته شده، تشکیل‌دهنده مرکب T شکل هستند.

با تولید انواع تیرچه بتنی که نام دیگر آن تیرچه بلوک نیز می‌باشد، نیاز بشر در ساخت برج‌ها و سازه‌های مرتغع رفع شده است. این نوع تیرچه‌ها در انواع تیرچه بتنی خرپایی  و پیش تنیده در بازار موجود می‌باشند.

·        تیرچه بتنی خرپایی

تیرچه بتنی خرپایی از خرپای فولادی و پاشنه بتن تشکیل شده است. این تیرچه در دو نوع با قالب ماندگار (خرپایی کفشکدار یا فوندوله دار) و بدون قالب ماندگار اجرا می‌شود.  خرپا سازه‌ای است که در مقابل نیروهای کششی و فشارهای بالا مقاومت بسیار خوبی دارد. ساختار کلی این سازه به شکل مثلث می‌باشد که سبب می‌شود تیرچه قدرت و ایستادگی لازم را کسب نماید.

·        تیرچه بتنی پیش تنیده

می‌توان گفت تیرچه بتنی در واقع مهم‌ترین و حیاتی‌ترین بخش از سقف های تیرچه بلوک محسوب می‌شود. بتن در برابر نیروهای فشاری مقاومت بسیار بالایی دارد اما مقاومت و استحکام خوبی در برابر نیروهای کششی ندارد. این کمبود مقاومت با قرارگیری فولاد در کنار بتن جبران خواهد شد. از این رو با تولید تیرچه بتنی استفاده از آن در مواد مختلف در صنعت ساختمان افزایش یافت.

تیرچه‌های بتنی در مرحله اول کاربرد خود فشار لنگر خمشی را تحمل می‌کنند. این فشار حاصل از وزن خود تیرچه‌ها هنگام حمل بار می‌باشند. در مرحله بعد تیرچه‌های بتنی بار مرده سقف را متحمل می‌شوند. بار مرده سقف شامل وزن خود تیر‌چه‌ها، بلوک و بتن پوششی می‌باشد. این مرحله از کاربرد تیرچه بتنی، تا قبل از به دست آمدن مقاومت بتن ریخته شده است.

در مرحله سوم از کاربرد این نوع تیرچه که بعد از ایجاد مقاومت در بتن ریخته شده شروع می‌شود، شمع‌بندی‌ها برداشته خواهند شد. هم‌چنین تیرچه به عنوان عضو کششی T شکل، بارهای حاصل از بارهای مرده را در حین بهره‌برداری متحمل می‌گردد. به طور کلی این قطعه جهت پوشش سقف اسکلت فلزی و اسکلت بتن آرمه استفاده می‌شود. هم‌چنین در ساختمان‌هایی که بتن در زیر تار خنثی دچار کشش می‌شود نیز، تیرچه بلوک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای تیرچه بتنی

این محصول سطحی کاملا صاف و یکنواخت در همه جهات کار دارد. خرید و استفاده از این نوع تیرچه بسیار مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی می‌باشد، زیرا از فولاد کم‌تری در این محصول استفاده شده است. به دلیل توخالی بودن تقریبی بلوک‌ها سقف حاصل از تیرچه بتنی در برابر صوت و حرارت عایق است. با استفاده از تیرچه بتنی به دلیل عدم نفوذ‌پذیری آن در برابر رطوبت، عمر سازه طولانی‌تر خواهد شد. این نوع تیرچه وزن کم‌تری نسبت انواع دیگر تیرچه دارد از این رو سقف ساخته شده با این نوع تیرچه سبک خواهد بود.

همان‌طور که در مطالب فوق مطالعه کردید، تیرچه بتنی در صنعت ساخت‌و‌ساز دارای کاربرد گسترده‌ای می‌باشد. دلیل کاربرد فراوان این قطعه استحکام آن، مقاوم بودن بتن در برابر نیروهای کششی و مناسب بودن قیمت این محصول می‌باشد. قیمت این نوع تیرچه نیز همانند قیمت تیرچه کرومیت بر اساس طول و ارتفاع آن متغیر می‌باشد. عوامل دیگر نیز در تعیین قیمت این محصول موثر هستند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها قیمت میلگرد ساده و آجدار می‌باشد. درصد کمی از قیمت این تیرچه نیز مربوط به قیمت بتن می‌باشد.

در هنگام خرید تیرچه بتنی باید نکاتی مانند قیمت و کیفیت میلگرد و هم‌چنین کیفیت بتن مد نظر قرار گیرد. سپس مطابق با کاربرد و نیاز خود این محصول را خریداری نمایید. جهت خرید محصولات ساختمانی نظیر انواع تیرچه، یونولیت ، رابیتس و... می‌توانید به سایت شهر مفتول مراجعه کرده و قیمت انواع مختلف آن را مشاهده نمایید.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : تیرچه بتنی , یونولیت , رابیتس , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 45 تاريخ : يکشنبه 23 / 7 ساعت: 16:37

برای ساختمان‌سازی باید از تجهیزات و وسایل مختلفی استفاده کنیم. امروزه سقف‌های کاذب در طرح‌ها و شکل‌های متنوع در دکوراسیون منازل و ادارات از نمونه‌های بارز این تجهیزات هستند. سقف‌های کاذب انواع مختلفی دارند که یکی از آن‌ها سقف کاذب رابتیس است. رابیتس از اجزای اصلی سقف‌های کاذب می‌باشد. این شبکه‌های فلزی با توجه به ساختاری که دارند، اجرای انواع سقف‌های کاذب را بسیار تسهیل می‌سازند. رابیتس که یکی از مصالح ساختمانی پرکاربرد در صنعت ساختمان محسوب می‌شود بسته به نوع مصرف، در انواع مختلفی تولید می‌شود که بر اساس معیارهایی هم‌چون وزن و تعداد ستون تقسیم‌بندی می‌شوند. بیش‌ترین مورد استفاده از رابیتس به دلیل هموارسازی سطح، برای ساخت سقف‌های کاذب است.

کاربرد رابیتس در ساختمان

رابیتس به دلیل کاربردهای فراوان و طراحی فوق العاده آن، یک سطح مناسب و چسبنده‌ی خوبی را شکل می‌دهند به‌طوری‌که بیش‌تر ملات‌ها از جمله ملات ماسه، سیمان و گچ به خوبی با آن درگیر شده و به آن می‌چسبد؛ از این رو بیش‌ترین مورد استفاده را در صنعت ساختمان از آن خود کرده است.

·        کاربرد رابیتس در سقف کاذب

این محصول به سبب انعطاف‌پذیری بالایی که دارد با خلاقیت و تنوع بیش‌تری می‌توان از آن استفاده کرد. در واقع برای ایجاد طرح‌های زیبا و خاص در سقف‌ها، رابتیس گزینه‌ی بسیار خوبی است.

به منظور گچ‌کاری، ایجاد کارهای متنوع و مختلف تزئینی ازجمله ساخت گچ‌بری، دکوراسیون داخلی، ایجاد انواع آرک، گل‌های سقفی، اُپن آشپزخانه، ایجاد طرح‌های قوسی و مارپیچ برای نور مخفی و... رابیتس به عنوان سقف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در سقف‌های کاذبی که از رابتیس استفاده می‌شود، نوع ۹ و ۱۱ آن را بیش‌تر به کار می‌برند. چرا که این دو مدل وزن کم‌تری دارند و به ایمنی و بالا بردن سرعت ساخت کمک خواهند کرد. در استفاده از رابتیس جهت سقف کاذب، اغلب از ملات گچ استفاده می‌شود، زیرا استفاده از آن مقرون‌به‌صرفه می‌باشد. اما گاهی سبب می‌شود روند انجام فرآیند، طولانی‌تر شود.

·        کاربرد رابیتس در نما و ایجاد حجم‌های ساختمانی

به دلیل قرار داشتن نمای ساختمان در برابر عوامل خارجی مانند تابش نور آفتاب ، باران، باد و... ، باید توجه داشت که در نمای آن از مصالحی استفاده کرد که مقاومت بالایی در برابر این عوامل داشته باشند. رابیتس گزینه مناسبی جهت استفاده در نمای ساختمان می‌باشد. برای ایجاد سطوح دارای حجم در نمای ساختمان، شکل دادن انواع طرح‌های مختلف، جلو و عقب‌رفتگی نما، که باعث زیبایی در کار شده و طرح نمای ساختمان را متمایز می‌کند، از رابیتس استفاده می شود. رابیتسی که در نمای خارجی ساختمان استفاده می‌شود از نوع ۱۳ است، زیرا این نوع از رابتیس قابلیت نگه‌داری وزن ملات، سنگ و شیشه‌ای که قرار است در نمای بیرونی ساختمان به کار رود را دارد.

·        کاربرد رابیتس در جلوگیری از ترک

از رابیتس برای ترمیم و اصلاح ترک‌ها در ساختمان نیز استفاده می‌کنند. هم‌چنین برای قرارگیری بر روی دیوار‌ها و ستون‌های فلزی و بتنی به منظور درگیری مناسب با دیوار و ستون کاربرد دارد.

·        کاربرد رابیتس در کارهای پوششی و دیوارهای کاذب

به منظور پوشش روی تاسیسات اجرا شده از جمله لوله‌های آب و فاضلاب، آب باران، کانال‌های کولر و... از انواع رابیتس می‌توان استفاده کرد. هم‌چنین ساخت دیوارهای کاذب در کنار درب‌های آسانسور به همراه نصب سنگ بر روی آن مثالی از کاربرد رابیتس در این زمینه است.

·        کاربرد رابیتس در بتن‌ریزی

از دیگر کاربردهای رابیتس، استفاده از آن در نقاط قطع بتن‌ریزی به‌خصوص در فونداسیون است. این نقاط با توجه به اهمیت آن می‌بایست از قبل توسط مهندسین عمران مشخص شود. این موضوع به‌ویژه در بتن‌ریزی‌های حجیم کاربرد دارد. بتن‌ریزی به دلیل نشانه‌گذاری دقیق آن از مهم‌ترین و دقیق‌ترین مراحل ساخت در سازه‌ها می‌باشد از این رو در انجام این فرآیند از رابیتس استفاده می‌شود که از اتلاف وقت و انرژی نیز تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.

مزایای رابیتس

چشمه‌های کوچک و زیاد رابیتس به گونه‌ای است که اجازه‌ی جریان هوا، آب و نور را می‌دهد و هم‌زمان یک مانع فیزیکی برای مواد بزرگ‌تر ایجاد می‌کند که این مزیت موجب استفاده در ساخت قفس نیز می‌شود.

از دیگر مزایای رابیتس در مقایسه با ورق‌های فلزی عادی این است که لبه‌های بی‌حفاظ رابیتس کشش و انقباض بیش‌تری تحمل می‌کنند که منجر به استفاده از آن در کت واک و یا پوشش زهکشی می‌شود.

رابیتس از توری‌هایی نظیر توری مرغی با وزن برابر، بسیار مقاوم‌تر است، زیرا سطح بیش‌تری دارد. یکی دیگر از مزیت‌های آن، این است که رابیتس هیچ‌گاه به‌طور کامل بریده نشده و دوباره متصل نمی‌گردد و این موجب می‌شود تا مقاومت خود را حفظ کند در نتیجه این شبکه‌ی فلزی دارای مقاومت و دوام بالایی است. رابیتس می‌تواند بیش‌تر از یک ورق فلزی ساده فشار تحمل کند زیرا به خوبی می‌تواند این فشار را در سراسر ورق پخش کند.

خرید رابیتس در شهر مفتول

رونق گرفتن بازار خرید و فروش رابیتس به دلیل ایجاد بستری مقاوم و گسترده در سقف‌های کاذب و دیوار‌ها می‌باشد. با استفاده از رابیتس ترک خوردگی و فاصله افتادن در میان دیوار‌ها و سقف‌ها جلوگیری می‌شود. از این رو در خرید این محصول باید تمام دقت خود را به کار گیرید.

خرید رابیتس باید بر اساس نیاز ما و متناسب با مشخصات آن انجام گیرد. قیمت رابیتس گالوانیزه، همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، بر اساس تعداد "ستون" و مقدار "وزن" تعیین می‌شود. هر چه تعداد ستون و یا وزن آن بیش‌تر باشد، قیمت آن هم بالاتر می‌رود. برای خرید راویز علاوه بر قیمت، کاربرد آن نیز باید مورد توجه قرار گیرد. با این کار با کم‌ترین قیمت می‌توان به بهترین کارآیی از این محصول دست پیدا کرد.

توجه به کیفیت رابیتس یکی دیگر از عوامل مهم در خرید این محصول می‌باشد. راویز مورد نظر ما باید مقاومت و دوام بالایی در برابر زنگ‌زدگی یا عوامل مشابه داشته باشد. باید در هنگام خرید رابیتس کلیه این موارد را در نظر داشته باشید تا خریدی دقیق و مطمئن را تجربه کنید.

برای خرید این محصول می‌توانید به سایت شهر مفتول مراجعه کرده و یا با شماره 37556_021 تماس حاصل فرمایید. شهر مفتول بزرگ‌ترین تولید‌کننده صنایع مفتولی در ایران با انواع محصولات توری، سیم خاردار ، مفتول گالوانیزه و برخی محصولات ساختمانی مانند یونولیت، واتراستاپ ، میلگرد و... است.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : رابیتس , سیم خاردار , واتراستاپ , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 41 تاريخ : يکشنبه 23 / 7 ساعت: 16:36

اگر به‌دنبال یک مرجع کامل برای خرید لوازم موردنیاز خود ازجمله خرید الکترود جوشکاری، خرید میلگرد ساده یا خرید اسپیسر هستید، مطالب پیش‌ِروی حتماً به دردتان می‌خورد. در این مقاله آسان‌ترین روش خرید لوازم جوشکاری و خرید محصولات ساختمانی و فونداسیون را بیان کرده‌ایم. لطفاً تا پایان مطلب با ما همراه شوید.

بررسی انواع میلگرد ساده، الکترود جوشکاری و اسپیسر و آسان‌ترین روش خرید

کسانی که در صنعت ساخت‌وساز فعالیت دارند، با تجهیزات و مفاهیم این صنعت به‌خوبی آشنا هستند. این افراد به‌صورت مستمر، با ابزارها و تجیهزاتی همچون انواع میلگرد ساده و آجدار یا دستگاه‌ها و ابزارهای جوشکاری و لوازم و قطعات تکمیل کننده‌ای همچون اسپیسر سروکار دارند.

بنابر آنچه گفته شد، یکی از مسائل مهم و چالش‌های پیشِ‌روی فعالان عرصه ساختمان‌سازی خصوصاً پیمانکاران، مهندسان و کارفرمایان، خرید تجهیزات ساختمانی قیمت‌مناسب و صدالبته باکیفیت است. در ادامه این مقاله ضمن توضیحی مختصر در خصوص ماهیت و کارایی برخی تجهیزات ازجمله الکترود جوشکاری، اسپیسرها و میلگردهای ساده (بدون آج) بهترین و آسان‌ترین روش خرید این تجهیزات، آن هم به قیمتی به‌صرفه را بیان کرده‌ایم. لطفاً تا پایان مقاله همچنان ما را همراهی بفرمایید.

خرید الکترود جوشکاری

یکی از مهم‌ترین بخش‌های ساختمان‌سازی، اتصال قطعات به یکدیگر است. زمانی که این قطعات فلزات هستند، از جوشکاری برای اتصال آن‌ها استفاده می‌شود. جوشکاری و روش‌های آن، بسته به فلز موردنظر متفاوت است. در هر صورت یکی از لوازم موردنیاز برای اتصال دو قطعه فلزی الکترود جوشکاری نام دارد. این وسیله که به آن سیم جوش نیز گفته می‌شود، نوعی مفتول از جنس فلز یا گرافیت است. دور تادور الکترودها را با متریالی به نام فلاکس پوشش می‌دهند. فلاکس باعث می‌شود که جریان برق از این وسیله عبور کند.

الکترودهای جوشکاری با کمک آمپر بالا ذوب می‌شوند و موجب اتصال محکم دو قطعه خواهند شد. در هنگام خرید الکترود جوشکاری بهتر است بدانید که این وسیله انواع مختلفی دارد و هر نوع براساس ویژگی‌ها و کارکرد در صنعت خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌طورکلی الکترود را براساس جنس، پوشش و روش ساخت، در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌دهند. این وسیله در یک دسته‌بندی کلی، به دو نوع مصرفی و مصرف‌نشدنی تقسیم شده‌است.

  1. الکترود مصرفی:  این الکترود نقطه ذوب پایینی دارد و در جوشکاری میگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. الکترود مصرفی از جنس فولاد نرم و فولاد نیکل ساخته شده‌است. در جریان مصرف تمام می‌شود و در دو نوع الکترود مصرفی روکش‌ دار و الکترود مصرفی بدون روکش در بازار موجود است.
  2. الکترود مصرف‌نشدنی :  این الکترود در برابر دما بسیار مقاوم است و ذوب نمی‌شود. الکترودهای نوع مصرف نشدنی به نام الکترود نسوز نیز شناخته می‌شوند و در جوشکاری نوع تیگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. دو نوع الکترود مصرف نشدنی با نام‌های الکترود کربن‌دار و الکترود تنگستن در بازار موجود است.

جهت خرید الکترود جوشکاری با قیمت مناسب و کیفیت بالا می‌توانید به فروشگاه‌های سطح شهر مراجعه کنید. اگر تمایل دارید انواع الکترودهای جوشکاری را همراه با سایر محصولات ساختمانی به‌طور یکجا و با قیمت عمده خریداری کنید، بد نیست به فروشگاه اینترنتی شهر مفتول سر بزنید.

خرید میلگرد ساده

فعالان عرصه ساختمان‌سازی، از پیمانکار و مهندسان گرفته تا کارگر، بنا و کارفرما همگی با انواع میلگردها آشنا هستند. میلگرد ساده یکی از انواع میلگردهای موجود در بازار است که در پروژه‌های ساختمان سازی جایگاه مهمی دارد. میلگردها را به‌طورکلی به دو صورت آجدار و بدون آج تولید می‌کنند. نوع ساده یا بدون آج نسبت‌به میلگردهای آجدار کمتر استفاده می‌شود، اما این ابزار نیز ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که منجربه اهمیت آن در صنعت ساختمان‌سازی شده‌است.

انواع میلگرد بدون آج یا همان ساده، ازلحاظ ظاهر، جنس و قطر با هم تفاوت دارند. هنگام خرید میلگرد ساده برگ شناسایی آن نیز به خریدار ارائه می‌شود. در این برگ، شناسایی مشخصات محصول به‌طور واضح بیان شده‌است. بهتر است بدانید قطری که در این برگه درج شده‌است، قطر اسمی محصول است. در هر حال این وسیله با قطرهای متفاوتی از ۶ تا ۲۰۰ میلی‌متر تولید و به بازار عرضه می‌شود. به‌طورکلی میلگردهای ساده برای جبران و به نوعی افزایش مقاومت کششی در بتن‌های نرم ساختمانی به‌کار گرفته می‌شوند.

خرید اسپیسر

اسپیسرها نیز یکی از ابزارها و محصولات پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی هستند. این وسیله برای کاور کردن میلگرد به‌کار گرفته می‌شود و از زنگ‌زدگی و خوردگی میلگردها در فونداسیون جلوگیری می‌کند. اشکال مختلفی از این محصول در بازار موجود است. در هنگام خرید اسپیسر باید به نوع، شکل و کاربرد آن توجه داشته باشید.

اسپیسر بین دو میلگرد فاصله ایجاد می‌کند و با توجه به محل موردنظر و قطر میلگرد، در انواع، سایز و جنس مختلف تولید می‌شود. قیمت اسپیسر با توجه به جنس آن متفاوت است؛ در هنگام خرید حتماً به جنس محصول و البته تطابق آن با نیاز خود توجهٔ ویژه داشته باشید تا خدایی نکرده متضرر نشوید.

به‌طورکلی اسپیسرها با ایجاد پوشش یکنواخت بر روی کار و نصب آسان، وزن سبک و حمل‌و‌نقل آسان، در افزایش سرعت و کیفیت پروژه‌های ساختمانی بسیار مؤثر هستند. شما می‌توانید جهت خرید اسپیسرهای مختلف متناسب با نیاز خود، به فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی ازجمله فروشگاه شهر مفتول مراجعه کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله سه محصول پرکاربرد در تمامی پروژه‌های ساختمانی یعنی اسپیسرها، الکترودهای جوشکاری و میلگردهای ساده یا همان بدون آج را به شما معرفی کردیم. همچنین ضمن بیان ویژگی‌ها، کاربردها و انواع موجود در بازار سعی کردیم در خرید این محصولات به شما کمکی کرده باشیم. درنهایت این‌که با خرید عمده و یکجای محصولات نامبرده از فروشگاه‌های بزرگ، می‌توانید محصولات موردنیاز خود را با قیمت به‌صرفه‌تری تهیه کنید.

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات خریدهای اینترنتی بسیار رایج شده‌است. بر همین اساس، خرید محصولات ساختمانی از سایت نیز همه‌گیر شده‌است. البته که خرید اینترنتی محصولات ساختمانی از سایت معتبر آسان‌تر و به صرفه‌تر خواهد بود. امیدوارم مطالب ذکرشده برایتان مفید بوده باشد.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : الکترود , الکترود جوشکاری , اسپیسر , میلگرد ساده , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 56 تاريخ : شنبه 15 / 7 ساعت: 14:18

در ساختمان‌سازی، علاوه بر استفاده از محصولات اصلی مثل بتن، میلگرد، تیرچه، سیمان، آجر و… نیاز است از مصالح دیگری نیز استفاده شود. در کنار تمام این محصولات، ما نیازمند ابزاری برای عایق‌کاری ساختمان از نظر حرارت، رطوبت، صوت یا صدا هستیم. برای عایق‌کاری ساختمان، از دو محصول اصلی به اسم یونولیت و شم شیشه استفاده می شود. در کنار این ها محصولی به اسم واتراستاپ وجود دارد که به منظور جلوگیری از ورود و جاری شدن به آب بخش های مختلف استفاده می شود. کاربرد واتراستاپ در محیط استخر، سد، مخازن آب و… رواج بیشتری دارد. اما به طور کلی در سازه های مختلف ممکن است استفاده شود. در این بخش در مورد یونولیت، واتراستاپ و پشم شیشه و همچنین لیست قیمت این سه محصول صحبت می کنیم. به منظور دریافت اطلاعات کافی در این زمینه با ما همراه باشید.

لیست قیمت یونولیت

یونولیت یا پلی استر فشرده یکی از انواع محصولات به عنوان عایق حرارتی و صوت است. این محصول وزن بسیار کمی داشته و از دانه‌های پلی استر تولید می‌شود. یونولیت‌ها از 95% هوا تولید می‌شوند و 5% باقی مانده از پلاستیک تولید می‌شود. ذرات پلاستیکی تولید شده از استایرن مونومر هستند. از آنجایی که یونولیت‌ها خواص بی شماری از جمله عایق حرارتی، وزن سبک، عایق صوتی و… دارند بنابراین کاربرد بسیار گسترده‌ای دارند. استفاده از این محصول در صنایع بسته بندی و ساختمان سازی بسیار رایج است. یونولیت‌ها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که رایج‌ترین آن شامل یونولیت سقفی، دیواری، بسته بندی و… است.

از جمله ویژگی‌های اصلی این محصول شامل وزن بسیار کم، مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت، عایق صوتی حرارتی، حمل و نقل و نصب راحت، صرفه‌جویی در مصالح ساختمانی، قابل بازیافت و… است. به منظور خرید و اطلاع از قیمت یونولیت در شهر مفتول با شماره 37556-021 در تماس باشید و یونولیت را با قیمت مناسب خریداری کنید.

لیست قیمت پشم شیشه

پشم شیشه نوعی الیاف معدنی است. از این محصول به عنوان عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی استفاده می‌شود. ساختار اصلی این محصول از شیشه‌های بازیافت شده است. الیاف آن بسیار نازک و ریز هستند. از آنجایی که این محصول از شیشه‌های بازیافتی تولید می‌شود، بنابراین با نام الیاف بازیافتی نیز شناخته می‌شود. به طور کلی به منظور تولید یک رول از این محصول 10 بطری شیشه‌ای می‌بایست بازیافت شوند.

این محصول، یک محصول مقرون به صرفه و بسیار مناسب در صنایع مختلف به منظور ایجاد عایق حرارتی و رطوبتی است. از آنجایی که جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار مهم است، بنابراین از این محصول که قیمت مناسبی نیز دارد استفاده می‌شود.قیمت پشم شیشه بسیار مناسب است. بنابراین یک محصول ارزان و با کاربرد عالی است. بنابراین در صنایع مختلف به ویژه ساختمان‌سازی از این محصول استفاده می‌شود. پشم شیشه در انواع مختلفی تولید می‌شود که امل پشم رولی یا پتویی، پشم شیشه پانل، پیش ساخته و… است. به منظور استعلام قیمت انواع این محصولات با شهر مفتول در ارتباط باشید.

استفاده از پشم شیشه مزایای زیادی به همراه دارد. این محصول از وزن کمی برخوردار است. بنابراین سبب سنگین شدن سازه نمی‌شود. از آنجایی که این محصول با شیشه‌های بازیافتی تولید می‌شود، بنابراین برای محیط زیست نیز مناسب است. همچنین از هدر رفتن انرژی نیز جلوگیری می‌کند. نصب سریع و آسان آن، عدم تولید مواد سمی در زمان آتش‌سوزی، انعطاف‌پذیری و…. از جمله اصلی‌ترین مزایای این محصول به حساب می‌آید.

لیست قیمت واتراستاپ

قیمت روز واتراستاپ بر اساس نوع آن معمولا تعیین می‌شود. واتراستاپ با نام نوار آب‌بند نیز شناخته می‌شود. در واقع علت استفاده از این محصول، جلوگیری از حرکت آب و نفوذ مایعات در درون شکاف‌های بتن است. انواع واتراستاپ‌ها در دو نوع تخت و حفره‌دار تولید می‌شود. کاربرد هر یک از آن‌ها متفاوت است. از واتراستاپ تخت در درزهای اجرایی و از نوع حفره‌دار در درزهای انبساطی استفاده می‌شود. به طور کلی این محصول طوری تعبیه می‌شود که بتواند در مدت زمان طولانی جلوی ورود آب به شکاف‌های مختلف را بگیرد.

اما در دسته‌بندی واتراستاپ، به سه دسته مهم و کاربردی این محصول اشاره می‌کنیم: واتراستاپ پی وی سی، بنتونیتی و هیدروفیلی. هر یک از این واتر استاپ‌ها در موارد مختلفی استفاده می‌شوند. به طور کلی کاربرد این محصول شامل آب‌بندی سد، مخازن آب، فاضلاب، درزهای اجرایی تونب، جلوگیری از نفوذ آب در درزهای اجرایی در استخر و… است. استفاده از این محصول مزایای زیادی را به همراه دارد. از جمله مزایای اصلی این محصول می‌توان به نصب آسان و سریع، مقاومت بالا در برابر فشار آب، متنوع بودن آن، مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و قلیایی و… اشاره کرد. در نهایت قیمت واتراستاپ نیز بر اساس فاکتور‌های مختلفی تعیین می‌شود. شرکت سازنده، کیفیت مواد اولیه بکار رفته در ساخت، عرض و ضخامت و… همگی از فاکتورهای تعیین‌کننده قیمت واتراستاپ است. به منظور مشاهده مشخصات و قیمت خرید، با شهر مفتول در ارتباط باشید.

شهر مفتول، از جمله مراکز معتبر فروش انواع محصولات مفتولی و میلگرد است. در صورتی که قصد خرید و یا مشاهده قیمت انواع محصولات افزودنی بتن، تیرچه بتنی، تیرچه کرومیت، یونولیت، پشم شیشه و… را دارید، به آدرس https://shahrmaftool.com  مراجعه کنید .  همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید از طریق تماس با شماره 37556-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : یونولیت , پشم شیشه , واتراستاپ , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 49 تاريخ : شنبه 15 / 7 ساعت: 14:17

اهمیت انتخاب مواد ساختمانی مناسب

در پروژه‌های ساخت و ساز، انتخاب مواد ساختمانی با کیفیت و مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. انتخاب صحیح پایه فنس، توری مش، توری گابیون و توری حصاری  نقش مهمی در کیفیت، دوام و عملکرد سیستم‌های حفاظتی و زیبایی‌دهی ایفا می‌کند. در این مقاله به بررسی جزئیات این محصولات و نکات مهم خرید آن‌ها خواهیم پرداخت.

پایه فنس

پایه فنس ها از مهمترین عناصر در سیستم‌های حفاظتی فنس‌ها محسوب می‌شوند. در واقع می توان گفت این محصول که از جنس فولاد است در کاربردهایی شامل حصارکشی، توری حصاری و فنس مورد استفاده قرار می گیرد. به طوری که امروزه برای حصار کشیدن منازل و باغ و ویلاها این محصول کاربرد بسیاری دارد. در بازار این محصول با نام دیگر پایه حصار نیز شناخته می شود. و در انواع پروفایل، نبشی و قوطی برای فروش موجود است. یکی از انواع فنس‌ها که کاربرد زیادی در ایران دارد از جنس گالوانیزه تک شاخ و جفت شاخ است. انتخاب پایه‌های با کیفیت و دوام باعث افزایش عمر مفید و کارایی فنس شما خواهد شد. در انتخاب پایه فنس به موارد زیر توجه کنید:

  • پایه فنس از جنس‌های مختلفی مانند فولاد، آهن گالوانیزه و آلومینیوم ساخته می‌شوند. جنس انتخابی باید مطابق با نیازهای پروژه و شرایط محیطی باشد.
  • در صورتی که از پایه‌های آهن گالوانیزه استفاده می‌کنید، توجه به ضخامت پوشش گالوانیزه بسیار مهم است. این پوشش باید برای مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی مناسب باشد.

توری مش

توری مش یکی از راه‌حل‌های پرکاربرد در حوزه حفاظت و محدود کردن دسترسی است. که از آن در صنایع مختلفی همچون ساخت و ساز، کشاورزی، باغ ها، صنعت نفت و گاز و …. استفاده می شود. این توری دارای دو نوع سبک و سنگین است، که نوع سبک آن از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است. با این حال به طور کلی توری مشی به سبب سختی و غیر منعطف بودن در ساخت سد ها و دیوار تونل ها بسیار مورد استفاده قرار می کیرد. این محصول نه تنها وظیفه حفاظتی دارد، بلکه به دلیل طراحی‌های متنوع و زیبا، به زیبایی هم می‌پردازد. در خرید توری مش به موارد زیر توجه نمایید:

  • انتخاب پوشش سطحی : توری مش‌ها با پوشش‌های مختلفی عرضه می‌شوند که به عملکرد حفاظتی و دوام آن‌ها تأثیر می‌گذارند. پوشش‌های ضدزنگ و ضدخوردگی انتخابی مناسب برای توری مش خواهند بود.
  • اندازه بازه‌ها و طراحی : در انتخاب توری مش، به اندازه بازه‌ها و طراحی آن‌ها توجه داشته باشید. با توجه به نیازهای حفاظتی و دیداری، توری مش با بازه‌های مناسب را انتخاب کنید.

توری گابیون

توری گابیون  یا همان توری سنگی، یکی از انواع توری های فلزی است که در نتیجه به هم بافته شدن مفتول گالوانیزه گرم ساخته می شود، در واقع مفتول گالوانیزه استفاده شده در این توری به وسیله سه گره به یکدیگر بافته می شوند و اینگونه چشمه های این توری را می سازند. توری گابیون یکی از راه‌حل‌های محبوب در ساختمان‌ها و فضاهای باز است. این توری با قابلیت‌های ساختاری بالا و همچنین قابلیت تزیینی، انتخابی مناسب برای پروژه‌های مختلف است. در خرید توری گابیون به موارد زیر توجه کنید:

  •             جنس توری: توری‌های گابیون از جنس‌های مختلفی مانند فولاد و آلومینیوم ساخته می‌شوند. جنس انتخابی باید دارای مقاومت مناسب در برابر عوامل جوی و شرایط محیطی باشد.
  •       ابعاد سلول‌ها و طراحی: اندازه و طراحی سلول‌های توری گابیون بر تحمل و عملکرد کلی توری تأثیر می‌گذارد. انتخاب ابعاد مناسب با توجه به نیازهای سازه‌ای و ظاهری پروژه، به خلق یک سازه قوی و زیبا کمک می‌کند.

نکات عمومی در خرید مواد حفاظتی

  • انتخاب تامین‌کننده با کیفیت: در انتخاب مواد حفاظتی مانند پایه فنس، توری مش و توری گابیون، به تامین‌کنندگان با نام و نشان خوب و کیفیت معتبر توجه کنید. این انتخاب به اطمینان از کیفیت محصولات شما کمک می‌کند.
  • مشاوره با متخصصان: در صورتی که با تنوع محصولات و نیازهای پروژه آشنایی ندارید، بهتر است با متخصصان حوزه مشورت کنید. آن‌ها می‌توانند شما را در انتخاب محصولات مناسب و بهینه راهنمایی کنند.

خرید پایه فنس، توری مش و توری گابیون از فروشگاه معتبر شهر مفتول

در پایان، خرید پایه فنس، توری مش و توری گابیون به انتخاب‌های حیاتی برای پروژه‌های ساختمانی تبدیل می‌شود. از این رو توصیه ما به شما عزیزان این است که با توجه به توصیه‌ها و نکات مطرح شده در این مقاله، محصولات با کیفیت و مناسب را انتخاب کرده و پروژه‌هایی با کیفیت بالا و عملکرد عالی اجرا کنید.  مجموعه شهر مفتول یکی از تولید کنندگان و فروشندگان معتبر عرضه کننده انواع مصالح ساختمانی و محصولات در ایران است، این مجموعه با ارائه مشاوره رایگان در خصوص خرید محصولات مفتولی مانند انواع توری های فلزی چون توری مرغی  ، توری پرسی، توری جوشی و …. و انواع مصالح ساختمانی همواره در تلاش است تا مشتریان خود خریدی مطمئن و مطابق با نیاز داشته باشند. از این رو شما می توانید از طریق شماره تلفن با کارشناسان شهر مفتول جهت دریافت مشاوره رایگان تماس حاصل فرمایید.

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : توری حصاری , پایه فنس , فنس , توری مش , توری گابیون , مفتول گالوانیزه , توری مرغی , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 52 تاريخ : شنبه 15 / 7 ساعت: 14:16